pyssel4ever

Oj det var längesen jag blogga

Av Amanda - 2016-03-19 20:02

 

 

Oj nu var det längesen jag bloggade. Har helt glömt bort det. Men nu är jag tillbaka! Jag ska försöka blogga så mycket jag kommer ihåg och kan. Idag har jag varit på marieberg och klippt mig. Just nu tittar jag på gladiatorerna. Idag när jag vaknade så var det rådjur på våra tomt. Dem var väldigt söta! Sedan åkte vi till marieberg och där klippte jag håret. Nästa vecka är det påsklov! Mamma har tagit ledigt och syrran ska bort så det blir en vecka ensam med mamma. Jag ska försöka blogga varje dag på påsklovet och alla andra dagar. Imorgon ska jag på bio med familjen! Vi ska se Alvin och gänget 4.


♡♡♡♡


 
 
Syster Wilma E

Syster Wilma E

7 april 2016 22:54

Älskar din blogg Sister! ❤ syns imorron Sister

http://mobil.pyssel4ever.bloggplatsen.se/2016/03/19/11285304-oj-det-var-langesen-jag-blogga

Amanda

8 april 2016 06:43

Ja det gör vi sister! Roligt att du tyckte om den jag glömmer nämligen jämt att blogga.

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards